Status pt. - min Fash fod!

This post was: 

Det er virkelig sjældent at:
a) der kommer et indlæg så sent
b) at mit indlæg så kun har 1 billede, men da det sker så sjældent vil jeg ikke undskylde for det, men i stedet bare sige at min dag har været hektisk, mildest talt, og er først hjemme nu ;) jeg har blandt andet fået afvide at jeg havde stemt, da jeg kom.... fordi jeg var åbentbart krydset af, selvom jeg stod der med en valgseddel med mit eget navn i hånden ... haha!

Så i stedet for i min status pt:
Jeg har nemlig flot PINK tape på foden, som skal sidde der i 1 uge ca. inden det skal skiftet. min fod er jo som sagt forstuvet, og da det er så slemt, at jeg ikke kan stå på tæer uden at vrække om, skal jeg altså have noget støtte.... som desværre kun findes i pink. super FASH, men hey... jeg har hørt at den dersens Zara sweater i pink er meget fash pt, så er min fod er vel også fash ;)

nu vil jeg tilbage og se lidt af det dersens politik. 
Min holdning vælger jeg dog helt og holdent at holde uden om bloggen. og vil heller ikke høre jeres, fordi uanset hvor meget man vil det, kan man hurtigt komme til at dømme folk, pga. deres politiske holdninger ;)... nok om det, nu vil jeg strikke se politik og drikke the! 
ses homies! (prøver at improvisere!)

translation:
my ankle is so screwed up, after i hurt it really badly.... twice! i can't even stand on my toes or stand up for more than 10 min, before it hurts! it really sucks. so to support it, there  is this sports tape, that lasts a week! and sadly it comes in neon pink and neon green (and soon orange... which i will choose instead haha)... but i heard this pink sweater from sara is very fash.... so my ankle must be very fash too.... right?.... right!..... please agree with me here... it sucks enough that people are starting to talk to my feet, because it looks so weird haha!

7 comments:

  1. det ligner godt nok kinesio tape. kinesio tape kan altså også fåes i blåt, sort og hudfarvet :-)

    ReplyDelete
  2. christine... det er kinesio tape, men der hvor jeg fik det på, var det lige det her udvalg de havde ;)

    vani...
    thank you! i hopefully will! i just have to retrain my muscles that i have totally lost in my ankle :)

    ReplyDelete
  3. ah ok :-) det lød bare som om at du havde fået afvide at de kun fås i den farve ;-) bare mere hvis man vil være lidt mere neutral. dog koster de 150kr pr rulle hvis man selv skal ud og invistere i det. så måske meget smart bare at tage pink hvis de gir :-)

    ReplyDelete
  4. argh. jeg betaler selv 30 kr. men trods alt billigere end de 150 ;)

    . men tak for at sige det.... det kunne jo være jeg gik rundt med en klovnefod uden grund ;)

    ReplyDelete
  5. præcis :-) og selv tak da!
    jeg er så bare så uheldig at min far ikke lige kendte prisen og lige brugte det fordi han ikke kunne finde andet tape... hejhej penge. hehe :-)

    ReplyDelete
  6. altså hvis det hjælper har jeg fundet kinesio tape til 50 kr inkl fragt ! :)??

    mit problem er bare jeg ikke selv kan sætte det på ;)

    http://www.ebay.com/itm/Kinesio-Tex-Gold-2-Beige-Water-Resistant-Tape-1-Roll-/260854405725?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cbc225a5d#ht_3736wt_1159

    ReplyDelete