strikke update - DONE!!

This post was: 
Photobucket Photobucket
Så er det (måske) sidste gang i kommer til at høre på mine tåbelige strikke updates
jeg er nemlig færdig!!! wuhuu, den blev næsten 2 meter, og koster mig en 50'er inkl. strikkepinde! så jeg er glad! nu har jeg så givet et tilbud til nogle veninder, at hvis de køber garn til både mig og dem, så skal jeg nok strikke det. så nu håber jeg de hopper på.... jeg mener ønsker et billigt tørklæde haha!

Jeg er glad og tilfreds
hvad syntes i? det tog mig 4 dage, og lidt læring inden for multitasking faget. men kunne det ikke være fedt med et i gult? eller sådan en brændt orange? :)

Translation:
finally finished my knitted scarf! i am thinking of doing 3... or maybe 7 more! maybe in a burnt orange, or yellow?? do you like it?

3 comments:

  1. Det er da blevet rigtig godt, er det grå også halstørklædet egentlig? Kan sku ikke lige se det, haha
    Har du set på www.guapizimo.com, hendes nye indlæg om sådan en speciel bog med noget skitse/tegne-noget? :-) Kom til at tænke på dig da jeg så bogen.

    ReplyDelete
  2. Kan du sende halstørklæder xD?
    Så har du en kunde mere her..
    Men er så vild med din jakke også, mhhh!
    Knus:)

    ReplyDelete
  3. Heidi: ja det kan jeg da, men så koster det jo også lidt mere. fragt(30 kr) + garn(50 kr) + en lille fortjeneste(50)...

    og så ved jeg jo ikke om det kan betale sig længere ;)

    ReplyDelete