strikke update

This post was: 

Jeg sidder pt. med en lakridsthe og ondt i halsen
og det har det bare gjort vildt ondt hele dagen! så heldigvis har jeg aflyst alle planer denne weekend så den kan bruges på søvn, afleveringer, og for at undgå stress. virkelig noget jeg har haft brug for! :)

anyways, get her skulle ikke handle om ynk!
men i hvert fald, ar jeg strikket det her halstørklæde færdigt. garnet er fra TIGER, og brugt 5 garnøgler = 50 kr. desværre er det bare ikke mit!!! lovede nemlig min veninde at hvis hun købte garn til hende OG mig, så skulle jeg nok strikke hendes, så den her er til emma! heldigvis er jeg godt igang med mit eget nu, og jeg tror også min hals vil elske mig!  så jeg vil tilbage under dynen ind til en film med mor, god the, og strikkepindene!  god lørdag chicks!

PS: det var sku ikke lige meningen at temaet til det her billede skulle være julekugle! men efter at have kigget en ekstra gang, syntes jeg det er hvad jeg ligner allermest. haha! men (hele) outfittet kommer i morgen ;)

translation:
finally knitted my friends scarf done. sadly its not mine! because it turned out really well i think! i promised to knit her scarf if she also bought yarn for me! so she did. and ill start knitting my own scarf now. because my throat is killing me! and BTW. it was not on purpose, that i ended up looking like a christmas ornament in this pic... but somehow, it came very natural to me looking like one... or something! ;) full outfit to come!

6 comments:

  1. Den lakridste minder mig og weekendtræningen :*

    ReplyDelete
  2. Hej Nanna, rigtig flot blog du har.. tak for kommentaren på min blog. Jeg studerer på Danmarks designskole på Holmen. Jeg kan se du har været ovre på saint martins, det må have været en rigtig fed oplevelse! Hvis du har nogen spørgsmål omkr. designskolen, optagelsesprøve osv er du meget velkommen til at spørge :)
    - Maja

    ReplyDelete
  3. Sejt at du kan strikke :)

    Tjek min blog, så er du sød og bliv fast læser

    kathrine-emilie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ej hvor er det fint! Virkelig lækker farve. Hvor længe tog det dig at strikke det?

    God aften og god bedring. :)

    Vh. Cæcilie Sofie
    http://somethingsalt.com

    ReplyDelete
  5. DU ER SÅ DYGTOG OG GLÆDER MIG TIL AT BRUGE DET <3!

    ReplyDelete
  6. I love this post! It's charming, witting and oh-so fabulous!

    I attended New York Fashion Week and would love for you to read my coverage!

    goodbadnfab.blogspot.com
    an Asian fashion lawyer living and playing in LA, giving you the insider's scoop on life in the fab lane!

    ReplyDelete