video guide - mine 'perfekte' krøller

This post was: 

Photobucket Som lovet en video guide til mine "perfekte krøller"
I skal sikkert mange af jer i byen i aften, og der er det her en nem og hurtig frisure, som klæder de fleste, og er nem... som sagt ;)
jeg skal i byen i aften, så jeg tror også den er den jeg tyer til! :)


min måde
det her er hvordan jeg gør det, og jeg har tilpasset det, så det er nemmest for mig. jeg er ingen pro eller noget, jeg går bare op i at det er nemt, og et fint resultat! så jeg håber i kan bruge det!
jeg kan i hvert fald sige at jeg bruge det også i hverdagen da det er hurtigere end at glatte mit hår ;) og får i løbet af dagen når krøllerne "fader" lidt mere ud, ser det altså også bare fint ud! ;)


2 comments:

  1. De er flotte, må prøves af engang :)

    ReplyDelete
  2. Når du filmer Nanna? Hvad filmer du så med?

    ReplyDelete