video review - biotherm

This post was: 

Jeg har lavet et review til jer! 
Jeg er selv blevet super glad for cremen, det er for mig, en god start på dagen, og jeg kan mærke det ligge sig som et fint lag, som holder min hud frisk ca. en halv dag.


Cremen kan fåes
i lufthavnene, men jeg ville høre om der er nogen af jer som kunne finde på at teste sådan en fætter? i hvis ja, så skriv lige nedenunder! :)
og hvad er jeres mening om at der nu også kan fåes "skønhedsprodukter" til flyet? syntes det er lidt sjovt, men jeg tror jeg er ved at blive afhængig alligevel ! :)


p.s. jeg håber ikke i er ved at gå kuks over at høre så meget på min blabren ;) hæh!


translation:
review for my danish readers only ! :)

1 comment:

  1. Vi overlever blabren ;)

    Well, jeg får så tør hud af luften i kabinen, så en ekstra god creme er must for mig.

    ReplyDelete