VINDERNE - af min give.away

This post was: 
Inden snottet steg mig til hovedet, nåede jeg 
at lave en video om vinderne her i morges. Er selv stolt af videoen haha! og jeg glæder mig til at høre fra de 3 vindere, hvad de vil have på deres personlige skitse! og om jeg kan leve op til deres forventninger :) og tak til alle jer som deltog


salg af personlige skitser:
der var mange som syntes det ville være godt med en give-away KUN med mine skitser. altså hvor jeg udlodder personlige skitser, af hvad end, vinderen ønsker. Det skal overvejes lidt da det både kræver tid og meterialer (som jeg er ved at løbe tør af.... er igang med at overtale mor om en tur til Berlin i efteråret så jeg kan hamstre hæhæ). men jeg tænkte om nogen af jer kunne finde på at købe personlige skitser. altså  betale for at få dem lavet. det er ikke fordi jeg ville forlange ret meget. mest bare nogle lommepenge til at betale meterialer, plus hvad end det koster i fragt :)? nå. meld tilbage og sig hvad i syntes. 


igen tak for at deltage! i er nogle herlige læsere! :)

10 comments:

  1. Tillykke til de heldige vindere :-)
    og det er en skøn video..

    ReplyDelete
  2. Åh tillykke til de heldige!
    Og eeeeeelkser videoen, haha

    http://so-this-season.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. På trods af jeg ikke vandt, formår du at få mig i godt humør med den video ;)
    Hav en god mandag!

    ReplyDelete
  4. WEEEE!! :D
    JEG VINDER ELLERS ALDRIG NOGET! :D
    - fedt, fedt, fedt, fedt!

    ReplyDelete
  5. Ej hvor fedt Nanna! Dine skitser er bare så vidunderlige og den cream ser god ud! (:

    tak, tak, tak :)

    ReplyDelete
  6. Vildt god sang! Hvad hedder den??? :)

    Og tillykke til de heldige vindere :)

    knus

    ReplyDelete
  7. Piger: hvor er det fedt at i kan li' videoen. jeg brugte godt nok også meget energi på den, og faldt i søvn direkte efter... det er jo hårdt at være syg hæhæ

    Nanna:
    den hedder Sunshine og er af Ginger Ninja. syntes det var meget passende når solen jo endelig skinnede ;) og Ginger Ninja er bestemt et band der er værd at tjekke ud ! :)

    ReplyDelete
  8. JAAAAAAAA, men har ikke fået en mail :( Kan du ikke sende mig en på emmahaa@mail.dk i stedet?

    ReplyDelete
  9. Æv æv, jeg ville rigtig gerne have vundet - men stort tillykke til de tre som gjorde :D

    Så du kan jo nok gætte at, ja! Jeg vil faktisk gerne betale for en personlig skitse fra dig. (Den bliver sikkert mange penge værd en dag ;))

    ReplyDelete