3 favoritter - mine ure

This post was: 

Mine ure:
er nogen jeg bruger lidt hverdag. derfor er det også rart at have lidt at skifte imellem. Faktisk er jeg ikke rigtig en smykke person, og det tætteste jeg kommer på at bruge smykker i hverdagen er nok mine ure. hvordan bruger i jeres ure? smykker, statement eller rent praktisk? og kan i undvære et armbåndsur?
Om dem:
det øverste har været 3 generationer igennem. det var min fars, min farfar lånte det i en periode, og efter min fars død er det nu mit. Derfor betyder det også rigtig meget for mig. Og jeg syntes virkelig det er vildt smukt, og bruger det virkelig meget. Min sorte ur, er fra Egypten, og er lavet er porcelæn(!!!) og er vildt flot. Sådan lidt mere pænt i det, og bruger det mere til "finere" ting. det til højre er fra asos, og mere et statement ur. Syntes det er fedt, og alligevel feminint?! og elsker især de der tre ure under, hvad end de hedder! (har btw. et ekstra ur i uåbnet emballage fra asos, fordi de kludrede i forsendelsen, hvis nogen har lyst til at købe et ! :)

Translation:
my watches, i love them. each has their own purpose and meaning and i wouldn't live without them. how do you use watches. for practical reasons, or as jewelry or a statement?

9 comments:

  1. I too wear my watches for function as well as jewelry/ statement pieces. I love all of mine as well!!

    ReplyDelete
  2. Super fin blog du har. :-)
    Kig gerne forbi min.

    http://knbagger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hvor meget skal du have for asos uret?
    //Sine

    ReplyDelete
  4. Wow det er en virkelig sej blog du har!!

    Kig gerne forbi min http://www.idaheartjustin.blogspot.com/

    xo Ida

    ReplyDelete
  5. Hvor er de fine. Jeg kan rigtig godt lide din fars ur, det er flot.

    Porcelænuret er også flot, men der er jeg nok mere til Berings modeller.

    Jeg bruger ur hver dag og det er det første jeg tager på om morgenen og det sidste jeg tager af om aftenen.
    Jeg er så heldig at have fået fingre i et Suunto Observer, så nu er jeg fuldstændig afhængig af uret. Også selvom det er et stort herre sportsur ;)
    Til fester og dage hvor uret skal være knapt så stort har jeg et fint lille Citizen med sølvlænke som er feminint og enkelt. (Men ingen dato funktion :-/)
    Og endelig tabte jeg mit hjerte til et marineblåt Baby G Shock fra Casio. Det er super lækkert og meget anvendeligt når jeg er i felten.

    ReplyDelete
  6. Super fine ure.. Love them ;) Jeg bruger også tit ure i stedet for ringe og armbånd :)

    ReplyDelete
  7. De er virkeligt lækre de ure!

    ReplyDelete
  8. hvor meget skal du have for asos uret?
    //Sine

    ReplyDelete