3 little things

This post was: 
3 små ting, jeg har sat pris på, her på det sidste er:

At finde et af naturens kunstværker, på en regnfuld og grå dag
Photobucket
At få fine indrammede tegninger af veninder
Photobucket
At gå morgenture kl 6 med den her tosse!

Som jeg skrev her
vil jeg begynde at jævnligt vise 3 små ting som jeg sætter på i hverdagen. jeg syntes tit man glemmer at nyde de ting man har og kun brokke sig over de ting som ikke lige fungerer

Kom gerne med indput.
Hvis i også har nogle helt små ting, som i er stødt på i løbet af, som i har sat pris på. Eller noget som i bare har sat ekstra meget pris på, så kom gerne med det! Lidt positivitet skader aldrig ;)

Translation:
Iam starting to post 3 pics, of things that i appreciate lately. not just any thing, but the small things! i think sometimes it is so easy to forget the small things, and just complain about whats wrong instead of being happy for what you have! and each week you are welcome to come with 3 things too, or maybe more or less things, that you have appreciated during the week! being positive can never hurt ! :)

4 comments:

  1. Sådan en sommerfulgevinge er både smuk og trist på samme tid. SKØNT hundebillede i øvrigt :D

    ReplyDelete
  2. Personligt er det når opgaveskrivningen tilsættes stearinlys, the, nail art og et varmt tæppe. Det gør hele skriveprocessen lidt mere udholdelig :)
    Elsker iøvrigt billeder af din hund, den er skøn!

    ReplyDelete
  3. Yey, våd snude kl. 6 er simpelthen noget af det bedste :D

    ReplyDelete
  4. nåååårh hvor er Molly kær på det her billede!! :D

    ReplyDelete