Berlin #1 - details

This post was: 
Ignorer mine fede dværg fingre ;)
Lige pt 
sidder jeg i vejle, i den fedeste lejlighed i midtbyen og hygger med pigerne. Vi skal i byen, og det blir vildt fedt. Vi har lige fået lækker mad (tak emma & Cille) og de har samlet en vasketøjskurv imens jeg har lavet julestjerner (der var glimmerbånd... hvordan kunne jeg modstå?). Nu er der musik battle og det skal nok blive en feeeed aften! 


Detaljer
Fra Berlin den første dag er hvad i får i stedet imens, jeg hygger her. Der er en smule tøjkrise, men vil prøve at ikke tage noget fancy på, for første gang i byen, nu får vi at se hvad der sker ;)
Hav en god aften.
Billederne er BTW. fra Holocaust memorial i Berlin. Smukt. Vil i forresten gerne se alle de billeder jeg tog dernede?


Translation:
right now I'm getting ready to hit the town, with my girls. we are in a georg. apartment, and we have just eaten a great dinner, and are trying different stuff on. Im thinking of taking it easy with a loose tee and jeans haha! but lets see how many times i change my mind. Instead you get pics of my details from the first day in Berlin. i hope you are excited about them, because ill spam you with pics from Berlin!

2 comments:

  1. ååårh min kære by! - hvem der bare skulle i byen!

    ReplyDelete
  2. Ja, vi vil gerne se billeder. God aften til dig :-)

    ReplyDelete