Berlin - min shopping-liste (+sparetip)

This post was: 
Her er blandt nogle af de ting:
som jeg vil lede efter, i Berlin. Jeg har nemlig ikke købt noget siden, jeg var i Kolding med Joanna for 3 uger siden, og der brugte jeg kun 150 kr. så syntes selv jeg kan tillade mig det. og det syntes min konto også ;). Jeg vil blandt andet kigge efter højtaljet bukser i diverse farver. fine sneaks, maxi nederdele, og helt sikkert en sort pelset vest.. ja tak! og selvfølgelig håber jeg på at kunne fylde mit lager med nye marker og papir, da det er røv dyrt i DK.
Er generelt begyndt at:
lave disse mentale lister, eller ikke så mentale når jeg skriver dem ned?!... men lister med tøj som jeg "mangler". selvfølgelig er ingen af tingene livsnødvendige.. hæhæ. men jeg har fundet ud af, at når jeg laver disse lister, og ting jeg ønsker mig, er jeg også mere kritisk når jeg shopper, og kommer derfor hjem med ingen impulskøb, og shopper faktisk meget mindre. og føler heller ikke at jeg savner noget, fordi hvis jeg vil have noget skal det også være det helt rigtige. Men det var i hvert fald et sparetip her fra ;). og tænk på at lige nu er jeg sikkert på vej til Berlin (skemalagt indlæg)


Translation:
so that is my list, of what i want to buy in Berlin. different colored high waist pants (just so i can actually have a pair of pants) maxi skirts, cool kicks, and a black fur vest. and of course stock up on art supplies.
Just a tip from me to you: when making these lists of what you "need" or rather want, you are more critical while shopping! that wayi save money, because i don't want to buy anything unless its exactly what i have been looking for. so i have only used 30 dollars, 3 weeks ago... and thats it for over 2 months nearly! I'm proud haha!

7 comments:

  1. God tur, glæder mig til at høre om den! Jeg tager selv dertil på tirsdag :-)

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete
  2. Hej. hvis du ikke kan finde min blog, er det fordi jeg har skiftet blog adresse.(:
    Her er den:
    http://blassforclass.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Rigtig god tur, jeg glæder mig til at læse mere om turen når du kommer hjem :)

    Det med lister er jeg helt enig med dig i. Jeg har været en rigtig hat til impulskøb og har derfor også ofte været utilfreds med det der var i mit klædeskab. Men efter jeg startede på at liste op hvad jeg egentlig mangler, så har jeg shoppet langt mindre (dog lidt dyrere) men langt mere velovervejet.

    ReplyDelete
  4. Det lyder super smart med sådan en liste.... det burde jeg virkelig også lave!
    Btw, det ser godt ud, det du leder efter :) Jeg vil anbefale american apparel, de har nogle lækre sager!

    ReplyDelete
  5. Skøn blog. Tak for tippet, det kunne jeg have brug for, hehe :D - nu er jeg fastlæser.

    Du må meget gerne kigge forbi min blog, det ville gøre mig superglad - www.olinestaerke.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Det er også en super god ide.. Vil selv have lavet mig en liste inden jeg tager på næste store shoppetur :)

    ReplyDelete