berlin photospam #1 - memorial!

This post was: 


Jeg tog en masse photos her:
Jeg syntes det var så smukt, og tankevækkende, at gå rundt der alene og man kunne knapt nok se hinanden i det virvar af "døde" som det jo står for fra holocaust! vejret var også smukt. Jeg har mange flere collager som disse til jer, men jeg vil egentlig lade dem snakke for sig selv, og så håber jeg i vil se flere!


Er btw. igeng med en video
med en lille surprise til jer! så det skal i glæde jer til (video = mig på slap line....endnu mere slap line ;) hæhæ)

4 comments:

  1. Det ser rigtig fantastisk ud og det er helt sikkert et sted jeg vil besøge en dag, fordi det har personlig interesse.

    ReplyDelete
  2. Jeg har aldrig været der, eller i Berlin for den sags skyld. Men synes alt det der med Hitler og koncentrationslejrene er rigtig spændende. Da jeg gik i folkeskole, havde vores historie lærer lånt en meget hemmelig film om Hitler og lejrene, som normalt var låst inde på sådan et museum eller noget lignende. Den var i hvert fald fortrolig, og jeg aner ikke hvordan han havde fået fat på den. Den var skide spændende, og rigtig klamt at se hvordan det egentlig foregik. Puha, egentlig ville jeg gerne se den igen. Og jeg ville også smadder gerne til tyskland..

    Marie-Louise
    Posgaard.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Vil meget gerne se flere af denne slags billeder. Det er meget rart at se hvordan du bliver inspireret og så er det jo også nogle spændene billeder :)

    ReplyDelete
  4. maire-louise.
    det var skam også min "første gang" hæhæ! men efter besøget af en fantastisk by, ville jeg faktisk heller en ekstra gang til Barcelona eller lign :)!

    Hersom: Fedt! hvilken del af berlin er din interesse så for? det kunstneriske, det obskure med bygninger osv, eller historien :D!?

    Anonym:
    Wow tusinde tak! jamen der kommer en ordentlig stak mere! :)

    ReplyDelete