Bloggens store nyhed!!!

This post was: 
Photobucket
Ja jeg har jo flere gange, sagt at der er ændringer i farevandet for bloggen.
Og minsandten om det ikke er sandt. Jeg er nemlig blevet en del af det efterhånden store blogfællesskab: Bloggers Delight. Samarbejds-kontrakten er underskrevet og jeg er super glad for det! Nu skal de sidste ting på plads, inden bloggen bliver rykket over på det nye netværk.


Hvorfor?
Som i fleste nok har opfanget, så er min drøm at komme ind på Danmarks Designskole i København, til sommer. Optagelseskravene er hårde, og den procentdel af ansøgere som faktisk kommer ind, er foruroligende lille. Til marts skal jeg lave en hjemmeopgave, som er det første skridt imod at blive optaget.  Jeg har drømt om at komme ind siden jeg var 11, og bloggen blev også startet i forlængelse med den drøm. Som én engang sagde til mig
"Den eneste som vil gøre reklame for dig [gratis] er dig selv"
Så bloggen er vel én stor reklame for mig. Det kan diskuteres hvorvidt det er selvoptaget eller ej, men jeg tror på at det er en vej frem! Derfor var jeg også utrolig glad da jeg blev spurgt, fordi hold da op hvilken en mulighed for at få en bredere læsergruppe og en mulighed for at skabe kontakter.


Hvad betyder det for jer? (og mig)
ja det betyder jo også at der kommer reklamer på min blog. Men det betyder sandsynligvis også at jeg får flere nye muligheder, som også er gavnlige for jer i sidste ende! Det er lidt vildt at tænke, jeg har haft bloggen i nu 10 måneder, fået en masse fantastiske læsere, hvoriblandt jeg kan mange af dem per navn, og jeg føler jeg kender jer derude! Marie-Louise, emma, matilde, Hersom, som er nogle af dem som jeg mindes har "stalket" mig og bloggen i længere tid, og så er der jo også nogle af de nyere; Stine, Kathrine, Heidi, Caroline og Victoria, samt mange flere! det er jo lidt vildt.
Bloggen bliver jo også lidt mere "main stream", end før. Ikke fordi indholdet ændrer sig, men pga. reklamerne. Men uanset hvad, så er min holdning den samme, til tider skæve, men helt igennem min egen!
Og Jeg får jo også penge for at blogge. Jeg vil understrege, at det bestemt ikke er for pengenes skyld jeg gør det! min mor og jeg snakkede om det, og fandt frem til, at pengene skal udelukkende gå til min uddannelse og fremtid. Det betyder materialer til skitser, og billetter til og fra KBH og lign. udgifter, som kan gavne min fremtid.


Jeg håber
i er ligeså glade for det valg, som jeg er! Og mest af alt håber jeg i stadig vil være ligeså aktive i kommentarfeltet og generelt som i har været indtil nu! fordi hold da op jeg får et confidence boost hver gang jeg tjekker kommentarerne, i er jo virkelig så søde! I læsere er fantastiske og jeg håber også i vil følge med, i en tid som er utrolig vigtig for min og bloggens fremtid!

17 comments:

  1. Tillykke, tillykke, tillykke!
    Hvornår kommer du på? :D

    ReplyDelete
  2. Stort tillykke med det nye "sted" :-*
    Knus..

    ReplyDelete
  3. Du er bare SÅ sej! :D Tillykke igen igen Nanna! Jeg synes virkelig det er fedt for dig. Og jeg tvivler ikke på at bloggen bliver lige så god som den altid har været! :)
    Knus!

    ReplyDelete
  4. TILLYKKE :D
    Og dejligt lige at blive nævnt som ny stalker, haha ;)

    ReplyDelete
  5. Tillykke! :-)
    Hvad tjener man egentlig på at være på Blogger Delight?

    ReplyDelete
  6. 1000 gange tillykke med det, Nanna! Det er velfortjent og skidegodt klaret taget i betragtning af, at du kun har haft bloggen i 10 mdr. Held og lykke med det hele, jeg vil i hvert fald blive ved med at følge dig :-) Kan dog ikke helt holde op med at ønske, at jeg var i dit sted, hihi ;-)

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete
  7. Ej hvor er det bare fedt for dig! Det lyder helt vildt fantastisk!

    Held og lykke med det og tillykke!!!!

    Stor krammer fra Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ej det er jo mega fedt! Tillykke Nanna!

    ReplyDelete
  9. Velkommen til!
    MIchelle

    Aesthetics.dk

    ReplyDelete
  10. tusinde tak piger! så rart at høre, at i ikke flygter foreløbigt! :)

    anonym: layoutet til den nye blog er endnu ikke lavet, så det kan godt tage lidt tid endnu :)

    anonym: ja man tjener penge. jo flere læsere jo flere penge. så tror ikke det bliver det vildt store, og heller ikke derfor jeg gør det :)

    Camilla, det skal nok komme! :)

    michelle: Tusinde tak! :)

    ReplyDelete
  11. Det er jo fantastisk Nanna! - Så længe du er glad, er jeg også! Og jeg vil ihvertfald stadig følge dig lige meget hvor du rykker hen :) Tillykke med det!

    ReplyDelete
  12. Et stort tillykke med det søde :) endnu et skridt tættere på drømmen, og har ingen tvivl om at du kommer ind hvis du forsætter som du plejer!! you go girl!!! :*

    ReplyDelete
  13. Mange gange tillykke Nanna, syntes virkelig det er er sejt at du er nået så langt på så kort tid!
    Jeg elsker din blog, og har været vild med den fra dag ét!
    Kan godt lide at den ikke er magen til alle andres, og dine egne holdninger kommer helt igennem!
    Stort Tillykke igen, Nanna:)
    Keep going.
    Heidi:)
    nofingersbetween.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg bloggers delight er blevet sådan et sted "lidt for alle" - og det er synd, for din blog er helt unik, Nanna! :)

    Når det så er sagt, så synes jeg det er fuldt fortjent, at du begynder at tjene på at blogge, når din blog er så god. Du fortjener det helt bestemt :)

    Selvfølgelig vil jeg følge dig, du er en af mine yndlingsblog, og kanon-dygtig!

    ReplyDelete