Chanel ss12

This post was: 
Ja det er måske lidt kliche
men jeg elsker altså Chanel. Og deres show er altid noget så betagende! jeg elsker hvordan man kan se, hvor inspirationen kommer fra, og Designeren ikke er bange for at skjule det. Tit ser man sige designere sige, "jeg har fået inspiration fra blah blah blah" og det lyder så fint og fancy, men alligevel ikke gennemført. Men Chanels shows er gennemført ud til de mindste detaljer. og Florence+the machine kom endda op af en oversized musling, som en perle med Chanel Houte Couture, og sang "what the water gave me"
Moderne ellegance
Igen igen, kan man se Chanels rødder, i en moderne udformning med perle "piercinger" og perler som fremhævede rygsøjlen, og nørj jeg er imponeret! selv invitationen er en undervands tegning fra Karl Lagerfeld himself! Tasken på øverste venstre billede er noget jeg gerne vil have. Hvis i ikke har brugt den halve time på at se showet, så gør jer selv den tjeneste at se det. eller bare Louis Vuitton showet, som også var en stor show-mæssig konkurrent til Paris Fashionweek! men i min mening designer Louis Vuitton tøj, for at få taskerne og accesoriesene for at se godt ud, så den historie må i få en anden gang! ;)

Translation:
I loved Chanels show at paris fashion week. Karl managed to make it "now" yet with many references to the original Chanel. lots of pearls lots of suits lots of tweed, but made modern. i especially loved the pearl piercings, and the pearl piercings down the spine. beautiful. and the details. oh don't get me started. many designs "talk" about their inspiration sources for their shows, but chanel goes all the way. the invitation was by the man himself, and the big underwater themed decorations, the clear references in the decorations and even the lovely florence+the machine, came out of a giant shell singing "what the water gave me"... is that called detail or what? give yourself the time (and pleasure) to watch the show. and maybe also the Louis Vuitton show, but that is another story... because in my opinion they design clothing to sell accessories... but great show anyway! that story another time!

5 comments:

  1. Jamen Chanel er også helt igennem fantastisk og så unikt. Så jeg er med på kliche vognen. Jeg elsker deres modeshow og de er så unikke og fantastiske .
    Jeg synes lige du skal se det her show fra Christian Dior, det er så fantastisk, især med kjolerne og deres fantastiske farver:
    http://www.youtube.com/watch?v=pLWy1q1nNh0 :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg kunne ikk være mere enig!
    Havde også et post om showet for et par dage siden. Det er jo for sygt vildt flot! Og tøjet er bare..... mmmh!

    ReplyDelete
  3. Hvor er det nogle fine billeder.. Er helt tosset med den sølvagtige jakke! Meen, måske jeg lige mangler pengene ;)

    Har du lyst til at kigge forbi og deltage i min giveaway? :)

    ReplyDelete
  4. its all so surreal.

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jeg elsker virkelig også bare Chanel. Gang på gang er deres shows og kollektioner bare så gennemførte og fantastiske. Elsker de perlebesatte rygsøjler!

    /Stine
    http://mereglimmer.wordpress.com

    ReplyDelete