Dagens #141 - outfit video

This post was: 

Da solen skinnede sidste uge,
tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne hoppe ud og filme mit outfit... så er jeg jo alligevel lidt mere 3D end billeder ;) Men outfittet er endnu et af de der "jeg er doven, og hopper i en nederdel og noget varmt"


Ingen bukser i garderoben?.
jeg kan nu officielt ikke huske hvornår jeg sidst havde bukser på... jeg ved ikke helt, om jeg skal være ligeglad, eller for første gang (okay anden) i mit liv, ofre ordentlige penge, på et par pæne bukser som passer. Gerne sorte højtaljet.
Kunne i leve uden et par bukser i jeres klædeskab?


Translation:
So this is a outfit from last week. i dicided the weather was nice, and it was more fun to do a video. video makes me more 3D after all haha! and btw. i can't remember the last time i wore pants?? I'm considering offering a decent amount of moony on a pair of perfect jeans, that actually fits me..? or maybe not haha! could you live without a pair of pants in your wardrobe?

6 comments:

  1. Det er faktisk ikke så længe siden at jeg fik 5 par bukser af min mor, fordi jeg ingen havde (okay, havde nok to par eller sådan noget, som virkelig var gamle!!) Så JA! helt sikkert sagtens ;)

    Btw virkelig fin video :D

    ReplyDelete
  2. haha hvor er det en alt for fed video :-D
    Kender godt det der med bukser. Jeg har dem skam i mit skab, går bare alt for sjælendt med dem !

    ReplyDelete
  3. Åh, jeg har længe været lige som dig og rendt rundt i gamasher. (det er lææææækkert!)
    Men har nu købt et par smukke højtaljede cheap monday i sort og de bliver smidt på RIGTIG tit! Og de er ikk så dyre som så meget andet. Jeg siger det bare (:

    ReplyDelete
  4. Jeg kan SAGTENS leve uden bukser! Hvis det altså ikke var fordi, at jeg skal have den på, når jeg er på arbejde ;) Men jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft bukser på, når det ikke var arbejdsmæssigt. Synes ærlig talt ikke bukser er særlig rare at have på, og kan aldrig finde nogen der sidder pænt. Men synes det ser skidegodt ud til andre! :D

    ReplyDelete
  5. Jeg elsker simpelthen at du skiller dig ud med sådanne videoer :D

    ReplyDelete
  6. Jeg elsker bukser, og går mere i bukser end alt andet.. :-)
    Det hænger vidst sammen med at jeg altid fryser, og så er nederdel/shorts og strømperbukser lidt for køligt.

    ReplyDelete