dagens #140 - overredigeret

This post was: 

Jeg har overredigeret billederne for at skjule at jeg var "på stoffer"
eller det lignede jeg i hvert fald i fredags da det var "verdens længste catwalk" i Kolding. Jeg havde nemlig fået øjenbetændelse (igen igen...) og mine øjne var simpelthen så røde at jeg blev ved med at få SÅ mange nedstirrende blikke fra folk som sikkert troede jeg var på stoffer haha!

Om verdenslængste catwalk:
ja i får mange billeder af alle de 100 modeller og fra selve arrangementet senere, men indtil videre får i bare outfittet! Jeg bar hoppet i noget "safe" med mine yndlingsnederdel, som jo kun koster 48 kr. (find den her... link). men syntes selv det fungerede fint, med lidt overdrevet nitte bælte og fede sko(jeg elsker dem!)

Hvis i vil have et lille grin, kan i kigge forbi min facebook side herLINK... (hæhæ!)

Translation:
i over edited these pics because i had pink eye, and they were so so so red! i got so many stares from people who probably thought i was on drugs! but the outfit is a kinda "safe" outfit, for an event called the worlds largest runway, which i attended on friday! you will get lots more pictures later from that event! enjoy your sunday!

3 comments:

  1. Hehe elsker at det pludselig er en sport ;)

    Du ser desuden fin ud - det ligner slet ikke at du er på stoffer ;)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ja jeg kunne heller ikke lade være med at grine! :D

    tusinde tak!- men må nok hellere give æren til fotoredigering haha! skruede helt op, så det værste forsvandt ;)

    xx

    ReplyDelete
  3. really gorgeous Look! Love your leather Jacket!
    xxxxx
    http://van-de-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete