Dagens #142 - efteråret er kommet(billedespam)

This post was: 
20111001-1823182


Så er billederne endelig kommet, fra
Lørdagen med Joanna(link). Det var en superhyggelig (halv) weekend med tøsen! Lørdag skulle vi pludselig ned i byen efter øjendråber (øjenbetændelse ftw....) og det er også derfor, jeg har solbriller på, på billederne haha! Jeg syntes selv, vi fik taget nogle fantastiske billeder, og jeg var meget begejstret over hvad mit kamera egentlig kunne. hip ohøj jeg fik leget med indstillingerne på mit herlige ikke-spejlrefleks-kamera!

Og hvad siger i til min butterfly?
Selv er jeg blevet helt vild med det, og kan afsløre jeg har 2 outfits linet up til jer, hvor de begge er med butterfly af diverse afarter! syntes bare det gir den der sidste detalje! så, GO eller NO GO til mit butterfly?

Nu vil jeg smutte for at se hende her(link) på tv... hvem kan stå for massiv strutskørter på tv?? nej okay, det er bare mig som er sindsyg ;)

Translation:
this is from last saturday with my friend Joe(link) we had so much fun, randomly taking pictures, playing with different effects! it was such a beautiful day! and BTW, what do you think of my little bow-tie in the outfit? i think it gives my outfits sumthin-sumthin' or maybe not... GO or NO GO?

3 comments:

  1. Wow, nogle gode billeder! Er heeeelt vild med butterflyen og outfittet, det hele ser så skønt ud sammen. Også solbrillerne, hæhæ ;-) Tror aldrig at jeg ordentligt har fået takket dig for at være kommet på din blogroll, så vil lige sige tusind tak! Kan også huske da jeg startede min blog, at du skrev en kommentar på et af mine første indlæg. Den varmede, og sikke en lang kommentar jeg er ved at få skrevet mig. Men synes sgu du fortjener stor tak :-) Og god bedring med øjenbetændelsen. Knus

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle fine outfits.
    ELSKER detaljen med en fin sløjfe i halsen!
    Og hvor er der bare en skøn efterårsstemning på disse billeder :-)

    xx

    ReplyDelete
  3. Your outfit is so cute!! Love the style :)
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete