dagens #144 - me myself and i

This post was: 
20111007-104530
Se jeg holder mig selv i hånden
eller noget. Og hvro mange gange skal jeg egentlig smørre den der kvindelige butterfly i hovedet på jer, før i fårstår at jeg ÆLSKER DEN hæhæ! Og så elsker jeg egentlig også farven grøn. hviket leder mig til et strikke update: jeg er igang med et tørklæde i den SMUKKESTE grønne farve. jeg lover jer den er så flot! hilsen Nannas indre mormor!

Om at riste skumfiduser over fyrfadslys:
ja det står min fredag på. i know mega glam ;). Men jeg er gået igang med en mental liste af alle de skøre ting jeg vil nå i min tid, nogle usandsynlige, og andre er små finurligheder. indendørs lejrbåls hygge var én af de "mål".... Har i nogle personlige, hyggelige mål i livet? eller er jeg den eneste der laver lister, bare for at prøve lidt af det hele, og have lidt sjov i hverdagen? og vil i se lidt af min liste? :) God fredag!

Translation:
loving green. loving bow ties. and loving making smokes over candlelight indoors. Yup smokes over candlelight on my friday with my younger brother... it was on my to do list, and so much fun haha! enjoy your friday!

1 comment:

  1. Fedt outfit! Jeg vil gerne se den liste, hæhæhæ.. :D

    ReplyDelete