Dagens #145 - mixing prints

This post was: 
Så skete det i går:
at jeg for første gang i gu' ved ikke hvor lang tid, at jeg ikke lavede 2 indlæg til jer på 1 dag... men den klarer i skam nok ;). Kan forestille mig det må være rart at slippe et lille stykke tid for mit ævl. hæhæ!

Dagen i går:
stod på at min lillebror skulle være med i et løb, på 13. km. Der var massere af udfordringer undervejs, som svømme i havet, armgang, balance over hestelort osv osv. Jeg er simpelthen så stolt af ham, han tager det jo som om det var en lille går tur (way to give os andre dårlig samvittighed haha). Men der var jeg først færdig kl 6, og så stod den på lægger mad med familien... og derefter havde jeg en halv time til at gøre klar til fest! en smule travlt, men jeg nåede det hele. og det skal lige siges, at det var ikke det outfit jeg havde på til festen i går ;)

Lige nu:
sidder jeg i det mest behagelige hyggetøj. Vil gi' mig til at se en film, og strikke videre på mit vidunder tørklæde (glæd jer til at se det hæhæ). har i nogle forslag til gode film??

Translation:
Yeasterday my brother ran a 13 K. run, and i was so proud of him! later in the evening, i managed to get ready for a party in only half an hour! is even managed to trim my bangs haha! and that outfit is not from the party haha! but right now I'm in chilled clothing, and gonna watch a movie and keep on knitting. it is so relaxing haha!

2 comments:

  1. Super lækker blog du har dig!
    Helt klart fast læser herfra, håber du vil det samme? :)
    simone-bp.blogspot.comm

    - Simone xx

    ReplyDelete
  2. Elsker at du strikker!
    Men 'a walk to remember' eller 'step up'filmene.
    Og så altid gamle danske film:)

    ReplyDelete