Dagens #146 - HC Andersen

This post was: 
H.C. Andersen
er åbentbart hvad jeg lignede med den sløfe om halsen. Jeg elskede den kommentar fra en læser, og kan stadig små grine over kommentaren hæhæ, fordi kig lige en gang her!... men jeg syntes stadig outfittet er meget hyggeligt
Hyttetur:
I morgen skal jeg... eller vent? torsdag skal jeg på hyttetur med klassen, og kan simpelthen ikke vendte. jeg mener... fri fra skole, hus ved vandet, ristede skumfiduser. det er jo luksus! og især fordi vi er kun 7 som skal med, og vi har stadig det samme antal penge, som dem med 28 elever i en klasse hæhæ! Nå men jeg trænger nok til en pause. og så er det jo heldigvis også snart FERIE!

Translation:
some of my readers thought i looked like i dressed up in this outfit. It was kinda funny, wearing this, but I'm used to the stares! do you like my bow tie look, or a you starting to get bored haha! ;)

2 comments:

  1. Ha Ha Ha, jeg vidste bare da jeg så overskriften at jeg ville få credit ;-)
    Ski' godt Nanna, også kaldet H.C Andersen.

    Flækker lige af grin herhjemme.. håhå

    ReplyDelete
  2. Jeg synes nu også dit outfit er meget sødt. Jeg kan godt lide din sløjfe :-)
    Rigtig god hyttetur, jeg håber ikke at det bliver en alt for kold oplevelse !

    ReplyDelete