dagens #147 - fall colors

This post was: 
bælte2-jpg bælte
Okay jeg er gået i stå
Mode mæssigt altså. Jeg har grønt på hverdag, og hvis ikke grønt så en sløjfe om halsen, og hvis ingen af delene så er jeg sandsynligvis syg!
Men så er det jo godt jeg skal gå shop amok i Berlin i ferien!

MHT. BERLIN
ja så kom i med nogle mega seje tips til Berlin turen. Fedt at jeg har nogle så herlige læsere som gider tage sig tiden til sådan nogle beskrivende kommentarer. Og jeg snakkede også med mor mht. shopping. Ja fordi jeg har jo også 2 brødre på "slæb", men jeg er sikker på at jeg også kan få overtalt dem til lidt shopping, de plejer nemlig at lytte til min mening når de først har varmet en lille smule op hæhæ! ;)
Kender i flere gode shopping tips til Berlin?

Translation:
So this is my have outfit lately. Simple, yet perfect for a whole day of looking fab (in my opinion) but I'm stuck with 2 looks lately, with green and a bow tie around my neck. But luckily I'm going to berlin, and ill bet that there will be room for some shopping, so any Berlin shopping tips are welcome ;)

2 comments:

  1. ohh det er den værste periode !
    Jeg synes nu stadig, at du er fin :-)

    ReplyDelete
  2. Ih, hvor er du fin!

    - Charlotte
    www.charlotteheartfashion.blogspot.com

    ReplyDelete