dagens #148 - Gul, Grøn & Glad!

This post was: 
Det her er et godt eksempel på hyggetøj for mig.
Knæsokker, en nederdel, løs top og en lækker varm trøje! Og så var det bare lige et bonus for mig, at jeg kunne snige en masse klare farver ind i outfittet. Nogen gange undrer det mig faktisk hvor farveforskrækket folk er. Fordi man kan da ikke blive andet end glad af sådan en håndfuld farver? Eller er det bare mig som er gået fra forstanden
Note til Lui:
se.... jeg farvekoordinerer altså ikke altid! det kan faktisk godt lade sig gøre at jeg ikke gør det! HA!

Translation:
a good case of, taking a chill outfit for me. that outfit for me is comfy, simple and with a splash of color! sometimes i wonder why people are so scared of wearing colored outfits... or maybe I'm just crazy for wearing so many colors?! either way, colors make me happy on lazy days like these!

10 comments:

  1. i love the skirt with the knee high socks. Im into that right now

    ReplyDelete
  2. Jeg synes det er så lækkert når du er fuld af farver og når andre er det. Jeg er et total farveforskrækket menneske. Det er bestemt ikke fordi jeg ikke har prøvet, men jeg føler mig bare ikke godt tilpas i farver. Så holder mig til at være farveforskrækket og godt tilpas. Men thumps up for dig og dine smukke outfits i farver (:

    ReplyDelete
  3. Fed blog du har! Vil meget gerne være fast læser. Smut forbi mig og min venindes blog, og gør det samme:-)

    www.sofiejs.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fed blog du har! Vil meget gerne være fast læser. Smut forbi mig og min venindes blog, og gør det samme:-)

    www.sofiejs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hvor er nederdelen fra? Og hvor meget har du givet for den? :)

    ReplyDelete
  6. Utrolig fed stil!
    xoxo

    annesophiemunkjensen.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hvor er det et fint look især med knæstrømperne :O)

    Hvis du har lyst har jeg en konkurrence på bloggen lige nu, hvor du kan vinde økologisk mineral makeup; øjenskygge, mascara OG foundation (værdi 725 kr)

    <3 og dejlig dag

    Pia Sabine

    ReplyDelete
  8. That's a really nice outfit dear! Love the knee socks.
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete
  9. Sikke et flot set... ;) Nederdelen ser virkelig lækker ud! :D

    ReplyDelete
  10. Jeg elsker elsker elsker din mani med at bruge knæstrømper, det ser supper lækkert ud på dig!
    Sådan, simpelthen en sød kommentar fordi jeg godt kan lide din blog ;)

    ReplyDelete