Dagens #149 - that 70'ies show!

This post was: 
Jeg kan mærke
at det bliver svæere og sværere at tage dagens billeder! om morgenen er det for mørkt, og efter træning eller arbejde er jeg og tøjet egentlig ikke skide lækker at se på! men jeg skal nok blive bedre til det! ;) så i morges tog jeg billeder af det her outfit, men de eneste to billeder som virkede var dem som i kan se! hvilket jo ikke holder standarten ;)
Video:
så har jeg også filmet en video i dag, med det her outfit på, så jeg tror at i klarer jer med møg billeder for nu ;). Videoen er mig på slap-line... det kan man vidst rolig sige (og ja det kan lade sig gøre at jeg er på endnu mere slap-line end normalt hæhæ!). Men videoen omhandler en lille nyhed som jeg glæder mig til at dele med jer! 
Check:
her på det sidste har jeg været lidt i tvivl om i overhovedet læser den tekst jeg skriver, om jeg skriver for meget eller for lidt osv. Og der er kommet flere spørgsmål hvor svaret faktisk står i indlæget. Så nu vil jeg bede dem af jer der er nået at læse hertil, syntes godt om det her indlæg (oppe under selve titlen, den boks der siger "love it") bare som et lille check ;). og så må i jo ellers sige til hvis den tekst jeg skriver til indlægene trænger til at blive rettet til ;) konstruktiv kritik modtages ! :)


Translation:
So it is getting harder and harder taking outfit pics. Its not because I'm not wearing anything, but in the morning the light is nowhere in sight (damn winter!) and after school/work/working out, i look like Sh*t, and so does the outfit haha! but I'm working on getting a routine that includes regular outfits again haha! ;)

7 comments:

  1. Øj, et lækkert sæt du er hoppet i. Me like! :-)

    ReplyDelete
  2. Super fede bukser! Hvor er de fra? :-)

    ReplyDelete
  3. Marie louise: mange tak! :)

    glassows: De er fra zaras TRF kollektion, til en ret god pris! de var også i berdoux, creme, sort rød og grøn :)

    ReplyDelete
  4. Et rigtig fedt sæt!
    -Hvor er skoene fra, har nemlig ledt i et stykke tid efter noget lign.

    http://laurahv.blogspot.com/
    -tjek den ud hvis du har lyst. :-)

    ReplyDelete
  5. Uh, hvor er det et fedt sejt! Synes det passer så godt sammen :D

    ReplyDelete
  6. Voldsomt pæne bukser. Dem skulle man måske kigge nærmere på...:o)

    ReplyDelete