dagens #150 - preview & skitse

This post was: 
Fotografi den 27-10-11 kl. 10.24
Kan mærke i dag bliver lang
skal direkte til kunst efter skole, og så arbejde og er hjemme kl 23. YESH! men jeg kom også lidt sent op (et kvarter inden jeg skulle afsted hæhæ) derfor hoppede jeg også bare i det varmeste jeg kunne, lavede en kop kaffe, og proppede massere af kakao og mælk i (det skjuler smagen af kaffe, kaffe bliver nok aldrig lige mig hæhæ!), Men vågne det skulle jeg. Jeg har BTW. både glemt pung, og madpakke. og har stadig ikke fået morgenmad. men i det mindste nåede jeg i skole før tid ;) 

Lige pt.
Sidder jeg til matematik. tegner. Prøver mig frem med nogle nye teknikker, hvor det faktisk ligner lidt mere personer i stedet for dukker, men jeg er sku ikke en haj til det der med de øjne, de driller altså! i kan finde skitsen lige her, hvor jeg btw. er begyndt at uploade (aka. spamme med) skitser, så husk at følg mig der, hvis i vil stalke mig endnu mere end normalt ;)

Translation:
this is a outfit preview. i woke up kinda late. kinda very late. kinda 15 min before i had to leave the house! haha! so i trapped my warmest clothes, that lied on the floor (I'm messy!!) and made a cup of coffee, added cocopowder to disguise the coffee taste, so the coffee could wake me up! ill never be a coffee person! ;)
but i forgot my lunch, i forgot my money, and I'm not home before 11 pm. i hope you can tell I'm not really having a great start (haha, I'm a complainer!) But I'm making some sketches right now! and i can't wait to show you later! :)

2 comments:

  1. ej jeg dør hvis jeg ikke får morgenmad!!- jeg tror da nok liiige jeg skal stalke dig lidt mere end normalt ;)

    ReplyDelete
  2. Jeg gør præsis det samme som dig. kan sagtens undvære morgenmad. Men ikke middagsmaden..

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    ReplyDelete