Dagens #150 - textures

This post was: 
Læg lige mærke til de farver på det nederste billede! synd at alle bladende er væk om en uge eller to :(


Hvad gør i, hvis i ved, i ikke lige har det mest interessante outfit på?
typisk hvis det er meget lidt farve, eller kun sort, tager jeg en masse forskellige teksturer på. Læder, PU, pels, strik, stretch etc.! på en eller anden måde gør det et afdæmpet outfit mere interessant! eller er det bare mig? hvad gør, I når outfittet er lidt FOR basis? er det smykkerne i tyer til, eller noget helt 7. ?


Lige nu:
har jeg ryddet mit skrivebord op, efter at have købt en masse fantastiske ting (som jeg spammer jer med i morgen). Og jeg har også købt en bog. den er tom! og jeg vil fylde hver side, med inspirationer, som farver, tekstiler, forskellige trends og lign. På den måde kan jeg forberede mig til hjemmeopgaven, så hvis jeg går i baglås, kan jeg altid åbne den! Vil i se hvor langt jeg når i den?


Translation:
When my outfit is kinda dull, i tend to play with textures. Some people add accessories, but since I'm not a massive jewelry person, i like this instead. this outfit is a texture explosion! PU, fur, knit, patches, leather and much more! what do you do when a outfit is too basic?

3 comments:

  1. Jeg vil gerne se hvor langt du når :-)

    ReplyDelete
  2. jeg vil også gerne se..
    og er nederdelen fra monki ?
    //Sine

    ReplyDelete
  3. tusinde tak! jeg nåede kun 1 side, inden strikke pindene trækkede for meget! men dem skal i nok få at se også! :)

    nederdelen er fra H&M sidste år, men har set den samme version, flere sæsoner i streg, i andre farver :)

    ReplyDelete