Dagens #151 - Gold, Green, & greedy

This post was: 

Inden vi starter, vil jeg lige påpeje,
Molly på det første billede. hahaha. kunne ikke lade værre med at grine. Den hvalp er altså lidt gusten i ny  & næ!

I dag er jeg på sjælland
Vi skulle afsted kl 8 i morges, og til brunch ved min kusine i Roskilde. Det skal nok blive hyggeligt. Outfittet er fra i onsdags (tror jeg) Og jeg er simpelthen blevet så afhængig af mine grønne bukser, at jeg har haft dem på rigtig mange gange den her uge! og nu hvor vi er igang! jeg har faktisk for første gang i hundrede (okay måske kun 6?) år, haft bukser på hele ugen. Ej det er jo faktisk lyv. undtagen 1 dag ;)
Men i hvert fald, så snakkes vi! eller skrives... eller i læser og jeg brabler løs om mig. Win-win hæhæ!

4 comments:

  1. Elsker det første billede, kan godt lide den måde Molly kigger på dig :D

    ReplyDelete
  2. Guapizimo: Ja, det er hvad man kalder et glimt i øjet, fra Mollys side høhø!

    : Trøjen er fra ZARA, og er et tilbusfund her i sommers, så ved ikke om det stadig er muligt at finde den?! :)

    ReplyDelete
  3. Det er helt anderledes at se dig i bukser,
    men de er super fede!

    ReplyDelete