Dagens #151 - memories

This post was: 
Ved ikke om jeg nogensinde viste jer det her outfit fra London? jeg kan ikke selv huske det :)
Orv hvor jeg savner mit værelse i London
rodet, men fyldt med krestivitet på vægge og gulve. Sidde i min vindueskarm og kigge ned i baggården, og høre byens raslen. Se solen gå ned over London. Regnen. Menneskerne. Den konstante kreativitet, som udfordrede og opfordrede! jeg savner det


Og i weekenden
er det lidt gået op for mig. Jeg er blevet doven. eller det vild sige, det har jeg jo som sådan altid været hæhæ, men mere stil mæssigt. Jeg fangede mig selv i et helt sort outfit i går! ingen krumelurer, skøre frisyrer, eller crazy strømpebukser... jeg er blevet... meainstream! pyha. det skal der laves om på! 
xx 

4 comments:

  1. Haha, kunne ikke forestille mig dig 'mainstream' nanna - der er bare noget specielt over dig og din stil :)!

    ReplyDelete
  2. Love the color of youre Blouse!
    xxxxxxxxxxx
    http://van-de-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Rigtig fed blog:-)
    Kig gerne forbi min www.fashionofthelove.blogspot.com

    Christina(-:

    ReplyDelete
  4. Kan godt lide din jakke :)

    kathrine-emilie.blogspot.com

    ReplyDelete