Dagens #152 - green goes the spot

This post was: 
Nørj min billeder og blogspot gider ikke lege med mig i dag!
tak skæbnen at jeg snart ryger over på wordpress!!
Outfittet, er chillaxed, og der er egentlig ikke meget mere at sige om det! min dag har også været meget chill! dog har jeg samlet en stol UDEN brugsanvisning. og hurtigere en min bror... det er sku lidt af en sejr!!

Men nu
Skal jeg ud at træne, tossen emma spammer mig nemlig med beskeder hvor jeg bliver af ;)... og emma. jeg giver blogger skylden, fordi den ikke gad at lege med mig! ;)

Btw har tænkt på
dette efterår elsker jeg prikker og grøn. man kan vist roligt sige at det er min kærlighed! (denne sæson & måske også lidt pels... bare vent til i ser mit nye DIY!!!!) hvad for nogle tendenser elsker i denne sæson??

3 comments:

  1. Bloggers Delight bruger da ikke Wordpress, gør de? Så vidt jeg ved kan man ikke læse via. Goodle Friend Connect på Wordpress blogge, men det kan jeg på Bloggers Delight. Åh, Gud jeg håber ikke det bliver Wordpress, kan nemlig ikke fordrage at læse gennem Bloglovin' og du er min yndlings blog.:-( :-)

    ReplyDelete
  2. Elsker toppen, den er så fin! :D
    Og den med tendenserne - helt klart den bredskyggede hat! Den kan jeg altså ikke få nok af.

    ReplyDelete
  3. Anonym:
    jo bloggers delight bruger wordpress MEN, jeg må skuffe dig, og sige, du kan stadig følge mig via google friend connect, ligesom alle de andre på bloggers delight ;)
    Og ved du hvad?? din kommentar der er lige kommet ind i kategorien, for en af de fedeste kommentarer i bloggens tid!!!!! seriøst den gjorde mig så glad, tusinde tak for at ville følge mig! :)

    Mary... Jo tak, og det skader jo aldrig når man kan bruge en af sidste års yndlings, og være endnu mere FASH hæhæ! ;)
    UHA! kunne ikke være mere enig! og de tofarvede fra StineGoya, er til at savle over!!!! :)

    ReplyDelete