Destination: Århus! Eller Aarhus..

This post was: 





















Hej læsere! 
Første "rigtige" indlæg her på bloggen, so here we go: 
Så er det første rigtige ferie-dag og den brugte jeg i Aarhus hvor jeg skulle prøve min gallekjole, den er bare rigtig fin og glæder mig sådan til den kommer helt med hjem. Udover gallakjolen havde jeg lige nogle gavekort til Monki der skulle fyres af, hvilket de også blev. Nu må det bare gerne snart blive løn dag igen, for man falder altid over en masse ting som man desværre må indse må vente med at komme med hjem til en anden gang, øv øv. Any who,  det er nu dejligt med ferie og tiltrængt! Håber I har nydt dagen og får en fortsat god ferie. 
ps. Bliver spændende at høre om Nanna er kommet godt afsted til Berlin!


- Emma

4 comments:

  1. Lyder som en dejlig dag i en dejlig by :-)
    Uhh det er så spændende med gallakjoler - jeg glæder mig så meget til, at jeg selv skal til at finde min gallakjole :-)

    ReplyDelete
  2. Det hedder Å-rhus.. Med Å... Der er kun et rigtigt dobbelt A :P og det er Aalborg!! :D

    ReplyDelete
  3. Velkommen til bloggen:)
    Glæder mig til at høre mere til dig!
    Knus:)

    ReplyDelete
  4. Tak fordi du følger vores blog - www.syvpiger-syvbilleder.blogspot.com
    Det betyder meget for os :)

    / Patricia

    ReplyDelete