Efterårs inspiration - personlig kollage

This post was: 
Her er mit bud, på:
nogle farver of outfits som inspirerer mig her til efteråret. en blanding af brændte farver, farvede jeans, store strik, og massere og massere af prikker! Nogle kontraster af det store og comfy, og det feminine. genbrug af blomstrede sommeragtige nederdele, fra sommeren, blandet med mega sweatre. Nogle seje kraver(genbrug) med butterflys. Knæsokker, stramme medi, maxi og mini nederdele, og generelt bare hygge. Det her er min egen lille inspirations kollage, til efteråret, som sikkert vil ændre 20 gange dette efterår hæhæ! ;) Alle de smukke farver kan finde på en ret sej blog lige HER!

Hvad bliver i inspireret af her til efteråret?

Translation:
My inspirations collage for fall. big knits, mixed with feminine dresses and skirts. lots and lots and lots of dots, knee socks. burnt colored jeans, medi, maxi, and mini skirts, mixed with HUGE sweaters. collars(vintage of course), mixed with bow ties for wemon and male styling in general. this is my personal inspiration collage which will probably change 20 times this fall haha! what are you looking at this fall?

6 comments:

  1. Hvor er den hvide strik fra? :-)

    ReplyDelete
  2. Ved du hvor den farvrige sweater er fra? :)
    (Den på det billede hvor pigen også har stort halstørklæde på)
    P.S Fed blog!

    ReplyDelete
  3. til jer begge. så vidt jeg kunne finde ud af, er de begge vintage :)

    xx Nanna

    ReplyDelete
  4. Lise Brøndgaard AbelsenOctober 10, 2011 at 9:02 PM

    Uf, de sweatre er fede!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Jeg er vild med din kollage og blog, meget fin og personlig :)
    Jeg følger dig for nu!

    Kig forbi, jeg er dog nystartet.
    sinekloster.blogspot.com

    ReplyDelete