fall inspiration - Paul Costelloe FW11

This post was: 
Ja jeg ville gerne hoppe i alle de her:
Og det er selvfølgelig inkl. styling og håret. Det er da lidt sejt! Og Lui nævner sikkert det her næste gang jeg ser hende, Ja Paul farve-koordinerer, og det gør mig glad... jeg har nemlig også lidt en tendens til at farvekoordinere.. se bare her, her eller her!
Tøjet er fra:
Paul Costelloes F/W 2011 kollektion til London fashionweek i foråret! selv er han en ældre herre, men elsker hans brug af farver, og stylingen og farverne... fik jeg sagt jeg kunne li' farverne hæhæ. Jeg ku' godt! og kan i li, den her slags inspiration :)?

Translation:
this is Paul Costelloe FW 2011 from London Fashion Week this spring. I love the colors, the styling and the femininity! and i would def. wear it, and all of it! even the wig haha! ;)

1 comment:

  1. Jeg er så meget enig! Det er fedt at bruge farver, og masser af det!

    ReplyDelete