Gæsteblogger - intro!

This post was: 
DSC03433hej
Hej alle Nannas læsere! 
Mit navn er Emma og jeg har fået æren af at være part-time blogger for Nanna i den kommende uge! Jeg har aldrig blogget før så I må lige bære over med mig. Dette er jo en modeblog/ hverdagsblog så det er også det I kommer til at se i mine indlæg som jeg vil prøve at få skrublet sammen i det lange løb. 
Glæder mig til at komme igang! 
Note fra Nanna
Da hun er en af mine bedste veninder, stoler jeg på at hun nok skal klare den, og i nok skal være flinke imod hende ;). Hvis i vil lære hende bedre at kende, kan i jo tjekke de tidligere indlæg her, her, her, her, og den sjove video med hende her


Translation: 
Hey guys! I'm the new guestblogger here, please take good care of me cause I'm quite new to this. Looking forward to get started :)


- Emma



8 comments:

  1. Velkommen til blog-land Emma!
    Jeg glæder mig til at se dine indlæg som gæsteblogger!

    Kram Isabella.

    ReplyDelete
  2. God hvor fint :-)
    Det glæder jeg mig til !

    ReplyDelete
  3. sød blog du har her.. håber at du vil være fast læser af min blog på:

    fryns.blogspot.com


    så vil jeg også være af din, så vi kunne følge hinanden?? :D knus frederikke

    ReplyDelete
  4. Hej Emma,

    Det lyder da spændende, jeg glæder mig til at læse lidt fra dig :)

    ReplyDelete
  5. Nej hvor fint. Det vil vi se frem til (:

    ReplyDelete
  6. Jamen bare kom igang! jeg glæder mig til at læse dine indlæg (:

    ReplyDelete
  7. Velkommen Emma :-)
    Jeg glæder mig til at høre mere om dig, altså lige bortset fra den fjollede video. Ha ha ;-)

    ReplyDelete
  8. skide god ide nanna! og hvor ser du pisse godt ud på det billede!
    god tur til berlin!
    //Sine

    ReplyDelete