Happy B-day to meeee!

This post was: 
PhotobucketPhotobucket

Så i får lige et random billede
og et skemalagt indlæg. lige nu er jeg (sandsynligvis) på vej hjem fra Berlin. billedet er fra min klasses hyttetur, hvor vi liiiiige skulle et smut forbi H&M... og tog selvfølgelig et pimp billede! hahaha! ha' en god dag, og hvis i har lyst kan i jo puste en fantasi ballon til mig, fordi jeg fylder 19 idag... hæhæhæ!!

Translation:
so today is my birthday. so you get a scheduled post and a very random picture haha! i know not much, but right now I'm probably on my way home from Berlin! have a nice day! and blow an imaginary balloon for me on my birthday (thank you haha!)

12 comments:

  1. Ej en fed jakke!
    Elsker pels!

    Forresten så har jeg flyttet adresse fra louiseslouiseliv.blogspot.com til louisesfashion.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med fødselsdagen Nanna :-D

    ReplyDelete
  3. Tillykke med fødselsdagen Nanna! :-)

    - Victoria.
    // www.victoriajohansen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Stort tillykke med fødselsdagen, søde Nanna :-) Håber din dag er/har været helt fantastisk. Tænker på dig!

    ReplyDelete
  5. Hej Nanna

    Kan du ikke lige tjekke din mail: Nannainusa@hotmail.com
    Har sendt dig en mail ang. et indlæg

    /Julie
    - Skribent hos jegelskermode.dk

    ReplyDelete
  6. Tusind gange tillykke med fødselsdagen! Jeg håber du får en fortsat god dag :)!

    Hugs!
    www.victoriakraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Åh jamen dog.

    Mange gange tillykke med fødselsdagen.
    Digitale drinks og cyper cupcakes til dig (:

    ReplyDelete
  8. Tillykke med foedselsdagen

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    ReplyDelete