hov. Er det mit design på gaga?

This post was: 
Eller er jeg bare bagude?
anyways, fandt billeder af gaga! Og hun havde en kjole på som mindede meget om de designs jeg har lavet, og de designs jeg havde i hovedet! selv helt ned til hatten med gennemsigtige "akryl diamanter" på. Enten er der en anden derude som er lige så sindsyg som jeg, ellers har jeg bare ramt plet. Og jeg vil helst satse på den sidste ;)


Og hvis ikke andet
kan jeg vel bare lade som om gaga kan lide mine designs, og uanset om du kan li hendes kødkjole eller ej, skal lady G sku have lidt respekt, for at gå all out!! hvad siger i så ;) jeg blev i hvert fald lidt stolt hæhæ!
I kan se det originale indlæg omkring mine designs her og om hatten her. Og så vil jeg også lige nævne noget sjovt. mine læere var SIMPELTHEN så skæptiske med hensyn til HVORDAN det skulle laves! nu kan jeg sige hæhæ, og jeg har egentlig tænkt mig at sende linket med Lady G's kjole til dem, fordi de syntes designet var fedt, men kunne ikke se hvordan det skulle laves. Min løsning var et "underskørt, lidt ligesom i kan se på gagas kjole til højre, det der er sort! :) (gnubber mine hænder i sejren hæhæ)


EDIT:
en læser siger nu at de faktisk er et par år gamle, lidt sjovt syntes jeg... jeg må så bare konkludere at jeg er utrolig langsom til at opfatte ting ;)

4 comments:

  1. Altså, de der kjoler er da ved at ligge et par år tilbage. Tror at de er fra 2008 eller 2009.. så lidt tilbage er det :P men det er da utroligt du ikke har set dem før og så fået samme idé :D

    ReplyDelete
  2. jeg må bare være virkelig bagude... Jeg sat bare i går og klappede i mine små fede hænder i begejstring da jeg så det. netop fordi det kunne lade sig gøre, og det troede mine læere ikke helt på ;)
    Men tak for info!

    ReplyDelete
  3. Virkelig lækker blog! Og hvor har du bare talent, det er super fedt :) Du har fået dig en ny læser, og er selvfølgelig mere end velkommen til at kigge forbi hos min blog hvis du har lyst.

    ReplyDelete
  4. ej hvor sygt :O
    du ska ihvert fald være stolt!
    for jeg elsker også bare Gaga;)

    hilsen Chelar
    www.dontyouspeakfashion.blogspot.com

    ReplyDelete