Jeg craver - Bugs & ants!

This post was: 

Dagen inden jeg tog til Berlin, smuttede jeg forbi Joe
Hun havde lige modtaget nogle af de fineste smykker jeg længe har set. Selv vidste hun ikke helt om de var creepy eller smukke, men jeg faldt pladask for dem på stedet! Jeg syntes simpelthen de er så fede, kombinationen af de smukke meterialer og med klamme dyr på, gør smykkerne i min mening PERFEKTE til galla sæsonene. mange vil sikkert være uenig, men uff... kan i ikke lige se det for jer? en smuk gulv lang kjole og et sæt af disse øreringe


forudsigelig
I min mening er et outfit først komplet hvis der er noget uforudsigeligt over det. Maxi skørt med sneakers, pæn frakke med en almindelig cap. Og det gælder også ved smykkerne, desværre er mange smykker "bare" forudsigelige. Men i hvert fald er de her uforudsigelige, samtidig med smukke. Trods min frygt for edderkopper (kan i huske da en 7 cm. edderkop vækkede mig et par gange om natten fordi den kravlede på mig???) Så ville jeg alligevel have dem i ørene! det gav et lille sug i maven, at proppe en edderkop i øret hæhæ!


Hvad siger i? er i ligeså betaget som jeg?
Hvis i er, kan i finde resten af kollektionen her:

8 comments:

  1. Ej hvor er de fine :-)
    Har du fået dem sponsoreret?

    ReplyDelete
  2. EJ ups :D jeg havde sku da ikke lige læst indlægget ordentligt igennem. UUUUPS! Jeg er crazy. Troede lige du havde fået dem også smukke.. :-)

    ReplyDelete
  3. Jeg er helt enig.

    Jeg har også et par flotte billeørestikkere derhjemme jeg købte for et par år siden i Zoo. De er SÅ fine og SÅ anderledes

    ReplyDelete
  4. Wauw, hvor er de bare smukke! :-)
    Knus Caroline

    //Fashionbycarolineblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tjek forresten lige mit link til din blog Nanna! :-)
    God weekend!
    Knus Caroline ♡

    http://fashionbycarolineblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeg vil meget gerne følge dig, hvis du gør det samme? :)

    www.sofiejuul.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Ja de er super fine! Vandt selv et par i en give-away/konkurrence fra www.passionsforfashion.dk

    Jeg fik nogle fluer i guld :)Elsker folks reaktion når de lige ser hvad man har i ørerne ... hihi

    ReplyDelete