jeg er.... forelsket

This post was: 
Jeg ved ikke hvad der er med krybdyr
Jeg hader dem og jeg elsker dem. Og her er et godt eksempel, er de ikke bare fantastiske! jeg har en seriøs  frygt for edderkopper (når man sidder på en stol i 1 time, fordi en edderkop lige har kravlet på én...?!). men de her sataner koster 100 kr her. og eftersom jeg sidder til Design lige nu (i kan se hvad jeg laver lige her) så vil jeg købe dem når jeg kommer hjem
Har nogen af jer rabatkoder til asos??

Go? // No go?

Translation:
i hate hate hate spiders, and creeps, but insects are both scary and pretty! these haunt me, but still i crave them! find them here! and if any of you have a discount code for ASOS please tell me!

7 comments:

  1. De er faktisk rigtig fine, selvom jeg er meget bange for edderkopper :-)

    ReplyDelete
  2. GO GO GO

    http://patrickpankalla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jeg synes faktisk de er ret seje!

    ReplyDelete
  4. GO! Helt klart! Go!
    De er jo vildt fede! :D
    Go igen Nanna!

    ReplyDelete
  5. Tak for dejlig inspiration og indspark idag til Design :)
    Syntes bestemt du skal skynde dig at bestille, bare du lover du har dem på næste Onsdag.

    ReplyDelete
  6. De er SUPER fede - jeg ender helt klart med at bestille et sæt hjem :D

    ReplyDelete