jeg syntes i skulle....

This post was: 
find lyset, i stedet for altid at finde de mørke steder. billede af mig!
Jeg syntes i skulle lære lidt af mig. og ja, nu kommer der et lidt selvfedt indlæg...


Jeg er glad. lykkeligere end nogensinde før
Mit år 2011 har været det værste nogensinde, mistet min fra, hun, Tina( tæt familie ven), droppet ud af gymnasiet, alt sammen inden for et halvt år. Men jeg er lykkelig!
Jeg ligger lige nu i min seng. det ringer for mine ører fra i går. Mit værelse er rodet. jeg burde så meget, men jeg vælger at fokusere på det positive i stedet. Alle de små ting, kommer, går, bliver ordnet med tidens gang. Men kun én person kan gøre dig lykkelig. Dig selv.


Sæt pris
på alt det du har haft. oplevet. fået. har! alt det andet skal nok løse sig, og de ting som ikke løser sig er ikke værd at bruge sin energi på. Gør det du elsker. Hop i vandpytter om du så folk tænker du er mental. men gør det for dig, og gør det, fordi i sidste ende er det de små ting i livet, som gør det hele fantastisk!


Jeg har det hele. Mangler så meget.
Jeg savner min far som bare ind i helvede! men jeg elsker og omfarvner de gode minder i hårde tider. Men jeg smiler. Jeg har fået så meget. Jeg har fået et nyt syn på livet efter hans død. Jeg har haft success med mange andre ting! bloggen! design. Og hvad mangler jeg så? jeg har en familie, fantastiske venner og jeg VED jeg har en fremtid foran mig. fordi det er MIG der skaber den. ingen andre. jeg er lykkelig


En søndags-annekdote
som jeg håber i vil lære af. og måske forklarer hvordan jeg har det, ud over det lidt "overfladiske" som i kun ser på bloggen. jeg er ikke altid glad. men jeg er altid lykkelig. og det håber jeg også i kan gennemskue herinde! 
Så fra nu af, vil jeg jævnligt opdatere indlæg med 3 små ting som gør mig glad, eller som jeg sætter pris på. egentlig for mig selv, men også for at andre måske kan blive inspireret til at sætte pris på hvad de har, i stedet for at bekymre sig om hvad de mangler!

4 comments:

  1. Super godt indlæg Nanna..
    Meget inspirerende<3

    ReplyDelete
  2. Hvor er det flot skrevet, Nanna! Sidder her og bliver helt rørt. Du er virkelig sej!! :-)

    - Camilla

    ReplyDelete
  3. Hvor er det dejligt at læse sådan et indlæg på en dag hvor alt bare virker træls!

    Jeg føler virkelig med dig angående din fars død(vidste det slet ikke). Min far døde selv for 5 år siden, så har været der.
    Tak fordi du lige løftede mig op igen!

    ReplyDelete
  4. Sender et kæmpe rygklap og knus til dig. Fedt at du deler det med os andre :)

    ReplyDelete