kærlighedserklæring #6 - mine kasser

This post was: 
Photobucket Photobucket

Jeg elsker mine kasser
altså de firkantede af slagsen ;). og de her er kun et lille udsnit af alle mine kasser. De er jo praktiske, og farverige, som bare er super lækkert. Jeg må indrømme at det ikke er alle kasser som er fyldt, og derfor hvergang jeg ser nogen, er jeg nød til at tvinge mig selv til at ikke købe dem det er hårdt!

Disse er fra:
Tiger, søstrene grene, og gamle skokasser! :) Tegningen på nederste billede er BTW. fra emma! syntes den er virkelig virkelig fed! prøver at overtale hende til at blive grafiker ;)

2 comments:

  1. Hvor det fint med alle de farver :-) Det er nogle skønne kasser.
    Jeg selv bruger gamle skotøjsæsker, så det er blevet til en del gennem tiden, men jeg elsker bare at genbruge tingene :-)

    ReplyDelete
  2. Det ser rigtig sødt ud, får helt lyst til at lede hele hjemmet igennem for kasser!! :)

    /Jessica

    www.jessicasofienielsen.blogspot.com

    ReplyDelete