Lige pt. - hva så hvad?

This post was: 


udsigten er fra mit hus sidste dag, hvor der var ekstrem tåge.
Jeg sidder lige pt. og forbereder en masse indlæg til jer, både til i morgen når jeg er på hyttetur, og til ferien når jeg er i Berlin. Så jeg ville høre
Hva så hvad?
noget bestemt i gerne vil se når jeg er væk? 3 favoritter lige pt? vidoer eller andet. Hit løs ;)


Translation:
Im gonna be gone over the next few days! and i wonna ask what you guys want to see on the blog since I'm preparing some posts for you!? so any ideas? faces from the closet? videos? anything! go go go! 

3 comments:

  1. Det kan godt være det bare er mig der stadig er en provinspige, men den der udsigt er altså helt fantastisk!

    Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om din smag i musik - evt. hvilke numre du hører mest her i efteråret og hvorfor :)

    ReplyDelete
  2. dine yndlings smykker eller tip til ebay :p
    //Sine

    ReplyDelete