lige pt - officielt efterår!

This post was: 
Fotografi den 06-10-11 kl. 15.10 #4

Nu er det "endelig" efterår
fordi jeg har fået en fin efterårslak på neglende... ja, jeg deler mine neglelakker op alt efter hvornår jeg skal bruge dem (sommer, vinter, veninder, skole, fest, efter... etc...). Fordi vejret det skiftede da godt nok pludseligt? hvor blev solen af?

Translation:
here in denmark its now fall and raining. so decided to paint fall nail, in a lovely dark red color. such a lovely color, hope that will help me in a better fall mood haha! 

7 comments:

  1. Vildt flot farve du har på neglene :-)
    - lidt random spørgsmål, som jeg håber du vil svare på. Hvordan gør man Youtubevideoerne store i sine indlæg? Synes det er så kikset med de små vinduer, men kan desværre ikke selv lave det anderledes.:-)

    - Mia.<3
    miatut.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hi hi hyggelig ide med at dele dem op i kategorier:O)

    <3
    Pia Sabine

    ReplyDelete
  3. Hvor er den flot den farve, den burde bo i min samling :D

    ReplyDelete
  4. HEY HEY HEY! Du som ikke ville give så mange penge for en Chanel lak! din tosse!!!! :D

    ReplyDelete
  5. Pia... ja det gør mit store "neglelaks dilemma" nemmere haha!


    guapizimo... den er altså også fin!

    JOE: HEY HEY HEY! get er min mors ;)

    ReplyDelete
  6. Er det mon den samme halskæde, vi har på i dag? ;-) Jeg har min på i mit Dagens indlæg!

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete
  7. Haha det kan jeg slet ikke med mine neglelakker :) Jeg tager dem bare på, hvis det passer til outfittet :D

    ReplyDelete