lige pt. skitserer i Historie

This post was: 
Fotografi den 24-10-11 kl. 09.32 Fotografi den 24-10-11 kl. 09.32 #3
Lige pt.
Sidder jeg i Historie. Per snakker om Gambia, grise og Indien... Spændene! (stort ironi!). Så jeg proppede mine nye meterialer ned i tasken, og skulle selvfølgelig afprøve det! Det er min nye Copic marker (himmelske lyde og fuglesang spiller i bagrunden imens du læser om den marker!) Jep markeren som normalt koster de sølle 50 kr. per marker(ironi igen!). Jeg elsker den! fortryder lidt jeg ikke købte flere! 

Jeg er forresten hoppet i:
Min nye kanin. Altså den dersens hyped angora sweater fra H&M. har ikke vasket den endnu fordi jeg kunne ikke vænte, så den fælder som bare fanden... mine sorte bukser er ikke sorte længere! hæhæ! og det her indlæg er BTW. til Cille. Jeg ved hun stalker mig rimelig ofte, og røv keder sig garantrisse på Gymnasiet lige nu ;)! er Cille og jeg den eneste som keder sig i skolen pt?? ;)

Translation:
Right now I'm in class. couldn't wait to try out my new and first ever Copic marker. i love her! and couldn't wait to try my new sweater either, but more about that later! ;)

5 comments:

  1. Naah, jeg sidder på arbejdet og keder mig ;)

    Strikken ser lækker ud.

    ReplyDelete
  2. Hvor gammel var du ca. da du begyndte at tegne?

    ReplyDelete
  3. Hva' søren, Nanna - jeg synes ellers du dissede mine Copics ;)
    Men man kan da heller ikke stå for penselsiden.
    Og jeg tror ikke du er den eneste, men jeg keder mig i hvert fald ikke i skolen :)

    ReplyDelete
  4. Stine.
    hahaha ja det gjorde jeg, prisen er jo TOTALT OVERVURDERET ;) men når det så er sagt er den der pensel del altså lidt guds gave til papiret eller hva faen man nu siger hæhæh! men ville aldrig begynde med copics, så ville jeg nok have smadret dem på stedet, så hellere smadre nogen der er lidt "billigere" hæhæ! men jeg er ved at stalke ebay for copics, og min mavefornemmelse og mit hjerte siger, jeg snart ikke kan holde mig væk længere (nam nam nam nam nam hæhhæ)

    Anonym:
    jeg har altid gået til sådan lidt tegne kurser på en fritidsskole noget. men jeg begyndte at tegne sådan seriøst måske i 8? og det var ikke engang seriøst, men jeg begyndte at tegne mindst én gang om ugen for halvandet år siden, og det var modetegning, fordi der besluttede jeg mig for at NU SKULLE jeg altså blive bedre. har nemlig været pisse dygtig eller bedre end mængden til tegning, og hvis jeg skulle tegne alt andet end de modetegninger, kommer det jo heller ikke "nemt" til mig ;). men øvelse mindst 1 gang om ugen til to gange, og så er man faktisk utrolig godt oppe at køre hurtigt. :)

    Hersom. Tænkte det nok. sådan en mandag efter ferien er sku ikke lige min kop the ;)

    ReplyDelete
  5. Guds gave til papiret lyder meget godt. Jeg må også snart igang med dem igen, men jeg er jo tvunget til blyantstegning og min tegnelærer disser ALTID mine markers (mest fordi de sprutter stedet op, haha)
    Uja, ebay er sikkert et rigtig godt sted at finde dem :D

    ReplyDelete