Man ved man er ved at blive gammel (i sind) når:

This post was: 


I går gik min bil i stå igen:
Og Jeg var nød til at vente 1 time in
The middle of nowhere! Så jeg vælger selvfølgelig at vandre du godt stykke til det tætteste supermarked! Og hvad jeg findes redder nærmest min dag. Fangede mig selv over at blive pinligt begejstret over garn i massere farver til få penge! Og ja mormor kom også hjem med en masse garn hæhæ!

Men jeg trøstede mig selv ved at: 
Jeg også blev begejstret over at finde chokolade øl.. ja jeg ved det C h o k o l a d e    ø l.... det er da pisse sejt??. Så er jeg vel ikke helt mormor endnu :).. men jeg skal tilbage til strikketøjet, ses chikas! ;)



translation:
yeasterday i felt like a grannie. i went grocery shopping, and cought myself being extremely excited over lots of colorful yarn, at a great price. and yes, i bought some too haha! but i convinced myself that I'm no grannie yet, since i also got excited about chocolate beer... i know Chocolate beer, great right?!?! :)... but i guess I'm getting older day by day. But i have to go back to knitting now, see ya!

2 comments:

  1. Godt jeg ikke er den eneste, som bliver helt "glad i låget", når jeg ser garn, stof, tråd og alt muligt andet i tusindvis af farver... Selv blyanterne i Bog&Idé kan få mig til at flippe lidt ud, fordi det er så smukt, når de er farve opdelt osv... (Lidt mærkeligt, men kan virkelig godt li' sådan noget)

    Forresten super fin blog!
    //Marie www.mariemacron.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. YAAAAAAAAAAY GARN!!! og jeg kan ikke finde noget ordenligt s: you go girl, strik, strik, strik!! :D glæder mig til at se hvad du finder på! chokolade øl lyder da super lækkert! håber du hygger dig .. følger med så godt jeg kan ;) skriver lige på et senere tidspunkt (og ikke her), miss ya :*

    ReplyDelete