mine lagkager!

This post was: 
IMAG0056
Ville lige vise jer to kager
som jeg lavede til min egen fødselsdag i ferien. Delvist for at få jer til at savle, og delvist fordi jeg faktisk er stolt af mig selv. og en tredje ting er fordi jeg har kanin hår overalt pt, men det er en anden historie! SÅ syntes i ikke de ser gode ud... kunne faktisk godt bruge dem lige nu igen! hæhæ! :)

Lige pt.
Sidder jeg jo som sagt med kanin hår over ALT! jeg fandt noget rest noget, på et marked i Roskilde i dag, og prøver at lave en clutch. Jeg havde bare ikke regnet med at der ville være hår over ALT! Jeg må hellere skynde mig med at blive færdig inden mor er hjemme, ellers bliver der godt nok ballade!!! ;)
god lørdag!

4 comments:

  1. Nu bliver man da helt sulten!!

    Knus fra Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mmmm.. Mums, det ser godt ud! :)

    http://patrickpankalla.blogspot.com/

    ReplyDelete