Mine skitser - everlasting sprout

This post was: 
Skitser fra idag, fra denne kollektion. Jeg har prøvet nye "teknikker" og jeg må vel bare indse, at man aldrig er tilfreds i første forsøg!
Som jeg sagde tidligere
har jeg rigtig fået svunget mine markers i dag (kan man sige det?). Og der er faktisk 4 skitser mere, ud over det her. Skitserne er blandt andet grundet at vi skulle se million dollar baby i Engelsk, og da jeg hader blod, var skitse blokken en god pause i ny og næ, når hun fik for mange tæsk! Jeg prøvede nogle nye teknikker, hvor de skulle faktisk ligne en person. Jeg må indse at man nok aldrig bliver tilfreds med ens første forsøg, men det er vel bedre end ingenting. én ting som der drillede (som altid) var øjnene, men så er det vel bare mit trademark at de mangler ;) hæhæ kan i li dem, eller bedre li de andre?


Nu skal jeg
skynde mig til kunst holdet. Det er længe siden sidst, men mon ikke jeg får lavet nogle flere skitser!
og btw


Mht. andre interessante sager!
kan i huske her, at jeg bedte om at like, mit indlæg, hvis i nåede at læse helt til bunden? Jeg kan så sige at procentdelen af dem som bare så indlæget, uden at faktisk læste det, var rimelig stort hæhæ! så derfor vil jeg også give en "godbid" til de af jer som læser hele vejen til bunds. (lidt sørgeligt at jeg deler godbidder ud til gode læsere!!??) Men i hvert fald i følge min facebook, sker der lige fortiden rigtig mange forandringer på bloggen. forandringerne er ikke synlige. endnu. Men jeg glæder mig til at fortælle jer det heeele! ses chickas!

2 comments:

  1. Hvor er den skitse bare fin! Glæder mig endnu mere til min egen dukker op :D

    ReplyDelete
  2. Uuh, jeg glæder mig til at høre, hvad det er for nogle spændende sager (ja, jeg er en af dem, som læser hele teksten. Hehe)

    Jeg kan godt lide begge typer skitser - de har jo vidt forskellige udtryk.

    /Stine
    http://mereglimmer.wordpress.com

    ReplyDelete