modeprint & er i derude?

This post was: 

Her sidste dag, da jeg gik tegne amok
legede jeg med lidt modeprint. Mønsteret er det samme, bare med lidt "gradierings" effekt på den ene. eller i hvert fald et forsøg på det! så hvad kan i bedst li' af de to? den simple, eller den til højre?


Og er i derude?
jeg hører nemlig ikke en prut fra jer i dag? det kan da ikke passe at jeg er den eneste, som ikke har et liv fredag aften ;)?  og så er bloggens facebook side pludselig gået ned... eller kan i stadig se den her?
Nå, men så vil jeg gå ind og se en film, drikke lidt the, imens jeg ikke har et liv, sammenlignet med mine læsere hæhæ!

8 comments:

  1. Lyder som en hyggelig fredag aften nanna:D!
    Jeg kan aller bedst lide den til højre:)!

    ReplyDelete
  2. Jeg kan nu også bedst lide den til højre! :-D

    Universbys.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Helt klart nummer 2. Den første er meget 2d hvorimod den 2. virker som om den er i 3d. Rigtig flot iøvrigt :)

    ReplyDelete
  4. Jeg er mest til den til højre! :-)

    Fin blog.

    www.buberri.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nr. 2 det er rigtig smukt!!.-)

    Xx

    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jeg kan også bedst lide den til højre, tror jeg ;-) de er vild flotte! Hvad bruger du til at lave dem med? :-))

    http://vgmk-tine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. sjovt hvordan jeg er uenig med hver og én hæhæ! måske siger det bare mest om mig ;)

    Tina, de er lavet med markers, og så har jeg redigeret dem lidt så man ikke kunne se skygger fra kameraet ;)

    ReplyDelete