New in - Berlin

This post was: 

Bukser: Zara. sweater - brun & sort: Zara - Sweater, tyrkis: H&M Trend


Her er så det jeg købte!
Jeg havde jo som sagt lavet en liste over de ting jeg "manglede" og med mit "nye" syn på kvalitet frem for kvalitet kunne jeg faktisk se meget mere kritisk på tingene da jeg shoppede, og når jeg endelig faldt for noget, var det fordi jeg Elskede det, og derfor gerne ville betale lidt mere for kvalitet. Blandt andet er alle 3 trøjer med angora, i større eller mindre mængder!. egentlig bare en win-win, så jeg kan kun råde jer alle til at ændre jeres "mind-set" og sænke shoppegenet... det er rart hæhæ!

Mit første apr bukser siden 9. klasse...
ja og det er snart.... 5 år siden... kors jeg er gammel (nu når jeg er 19 er det vel ok at strikke?? hæhæ). Men jeg fandt i hvert fald et par bukser der passede. Det er en sjældenhed. Jeg er på højde med en dværg og en booty som j-lo og så kan i jo hurtigt se dilemmaet ;)... men da jeg så også så dem i sort rød og grøn, måtte de også med hjem... undlod dog de røde.. de er på en tænker ;)

Købte 1 ting mere
men den fortjæner et indlæg for sig selv. Og jeg kan afsløre at jeg via mit nye bud for anti-shopping, havde sat et budget... og jeg brugte faktisk ikke alle pengene selvom jeg havde sat ret få af. hæp hæp!


BTW: 
tak for alle fødselsdags hilsnerne! hvor er i bare herlige, og har glædet mig til at komme hjem til "jer".... og så med så mange søde kommentarer! det gav et smil , trods sygdom! :)

Translation:
my shoppings in berlin. Including my first jeans in 5 years. actually 2 of the same! one green and one black. And also i set a budget and made a list of what i wanted, and it really worked. i only came back with what i wanted, and it was easy fore me to go through a store without shopping, and even not feeling guilty when spending a little more, to get better quality. so from now on it quality before quantity! it is a nice feeling, and i didn't even use all of the money i had set aside for shopping, even though the 3 sweaters all include angora! ;) win-win!

4 comments:

  1. Hva faaaaaaaan Nansen! BUKSER! Nice one! :D

    ReplyDelete
  2. Lækre jeans, især de grønne. De er specielle! :-)
    Velkommen hjem, forresten.. <3

    ReplyDelete
  3. Ja, de grønne bukser er rigtig cool!

    www.matildenygaard-blog.blogspot.com

    ReplyDelete