new in! - fall booties

This post was: 
Her er mine elsklinge!
de var jo som sagt en fødselsdags gave, men fik lov til at bruge dem inden! Jeg tvang jo faktisk min mor til at købe dem til mig hæhæ! jeg  har savlet over dem, og endte med at købe gavekortet til Nelly, KUN FOR AT tvinge mor til at give mig dem i fødselsdagsgave! og her er de så! fine smukke, behagelige! og de eneste "hæle" jeg kan gå i, min ankel er nemlig stadigvæk helt fucked! men de her er ankel-proofed eller noget!


weekenden indtil nu:
har stået på mode, og hygge med Joanna! nu skal jeg ud til noget tøsehygge så jeg kan få et ordentlig skud "social" så jeg kan lukke mig inde i en bobbel i morgen og lave historie opgaven!!! Joe og jeg udnyttede vejret og fik nogle helt fantastiske billeder (nu når jeg selv skal sige det!) jeg var lidt imponeret over fru kamera, men de her billeder er bare en lille smagsprøve!


BTW. skal til Berlin i efterårsferien!!! :) GOD DAG!


translation:
my new fall booties! i love them, practical height, and can be worn with everything. and its perfect that they are not so girly, because all o f my outfits are, so these booties can kinda neutralize the outfits haha! ;)

2 comments:

  1. Fede støvler!

    Men var der ikke noget med din ankel, så du ikke kunne gå med hæle?

    ReplyDelete
  2. som jeg skrev i indlæget:

    "og de eneste "hæle" jeg kan gå i, min ankel er nemlig stadigvæk helt fucked! men de her er ankel-proofed eller noget!"

    men jo der er noget med min ankel, og derfor også de eneste "hæle" jeg kan bruge, da de støtter hælen, og jeg kan ikke vrikke om i dem ;)

    xx Nanna

    ReplyDelete