New in - Favorit nederdel til efteråret

This post was: 
new skirt

Ja som sagt fandt jeg denne nederdel til kun 48 kr.
Og kvaliteten er endda endnu bedre end min yndlingsnederdel. Jeg tror det er luuurve. En mosgrøn farve, en skøn længde, og så massere af tyld. øhm kan en tøs føle sig bedre tilpas? og så skal i også lige kigge på mine sko... miiiiine skoooooeoo (forestil jer at den sidste sætning var sunget som i en opera. en senade til skoene!!!)
Go-to outfits.
Jep det er hvad jeg har nomineret den her nederdel til. Sammen med min polkaprikket blazer og skoene. Det er hvad jeg hopper i, de dage jeg er sent på den (næsten hver dag) og ender med at føle mig tilpas på grund af sættet.
Hvad hopper i, i de dage? de dage hvor kroppen og dynen bare er limet sammen (ja i ved hvad jeg snakker om) hæhæ!

Translation:
my new in skirt, that was so cheap, and the quality isn't even bad! i love it! love love love! the color the length, and the addition of my lovely shoes. i call it lave... did i say love yet? btw. what is you go ´to outfit this fall? this is mine, easy peay beautiful (or something) hihi!

2 comments:

  1. Jeans, støvler og en løs lækker tynd i kvaliteten sjorte og en lang halskæde. That's love for me <3

    Egentlig kan et outfit godt få en til at føle sig utilpas, men uanset hvad ved jeg at dette er en vinder, yay!

    ReplyDelete
  2. Det må blive jeans, en t-shirt/top og en cardigan - så er jeg glad :)

    Jeg endte med at købe den sorte hjem, har den på i dag - synes den er skøøøøn :D

    ReplyDelete