new in - meterialer

This post was: 
I Berlin fandt jeg en god krea butik
og selvfølgelig skulle jeg derind. jeg tror før jeg tog afsted havde jeg 3 stykker papir tilbage hvor jeg så undgik at tegne pga. det! I Danmark er det billigt at få bleed-proof papir(til markers), 80 stk A4 blok, til ca. 100 kr. Så jeg gik selvfølgelig amok, men selvom butikken var stor (mega) var udvalget til markers mindre end min sko hylde... (ved ikke om det siger mest om udvalget eller om mig hæhæ!). 

Jeg fik også købt en portofolio,
som jeg håber jeg skal vise frem i foråret. fyldt selvfølgelig. Men det er kun hvis jeg består hjemme opgaven til design skolen... hvilket kun ca. 400 ud af de op til 1500 ansøgere gør... kan i mærke jeg allerede nu er nervøs ;)??
Men i hvert fald, jeg fik alt det her, til 650 kr ca. hvilket jo er ca. prisen for portofolien alene herhjemme hehe! men hvis nogen har et tip, om hvor man kan få meterialer til markers og illustration så please kom med det !

Translation:
since materials in Denmark are pricy, i went a little crazy when in Berlin! including a portfolio that i hope i get chosen to show so i can into the design school of dreams. i am already nervous, so now I'm ready to practice practice practice! if any of you have any good sites with materials (in Europe) please let me know! anything is cheaper than here!

1 comment:

  1. Fede ting! :D

    tjek gerne min blog og bliv eventuelt fast læser <3

    kathrine-emilie.blogspot.com

    ReplyDelete