New in - Min bæver

This post was: 
Jeps den her smuksak fortjente et indlæg for sig selv
det er min bæver! købte den i Berlin. Og vidste jeg skulle have den, fordi den er kort, sammenlignet med mange andre pelsveste som er lange, men eftersom jeg er lille, så ville jeg drukne i alt andet hvad der er længere end den her! Uf, jeg elsker at lege med forskellige meterialer i et outfit, og den her gir bare så mange muligheder! især med bukser også (jeg er begyndt at elske bukser, jeg har ikke haft nederdel på i 3 dage nu?!?!?!). . . kan i ikke se ledervest plus min bæver, eller rullekrave grønne bukser og min bæver?! fedt fedt fedt!


Translation:
say hi to my new beaver. already loving her, and i have endless styling opportunities in my head. over a leather jacket, over a turtle neck... over a cute dress off me loves! enjoy your sunday! and remember to love the small things in life. be grateful! :)

No comments:

Post a Comment