rabatkoder - New in! - inspiration

This post was: 



Kender i det når
man finder noget på tilbud og pludselig syntes det er ok at bruge penge, fordi nu "sparer" man jo en masse penge? jep det er skam også min logik. denne fine sag(den nederste) kostede 500 fra H&M trend, og jeg fik den til 250 inkl. fragt. i kan godt se jeg har sparet så meget ved at bruge de penge ikk? god logik! Nu håber jeg bare at den kommer til den lovede dato og ikke om 3 mdr, som H&M til tider er kendt for

Rabatkoderne er:
du kan få 50% procent på hvilket som helst item ved at bruge den første kode, og du kan spare 50 kr, på hvilket som helst item (også det samme) ved at bruge den anden kode. den første gælder til den anden, og den er altså lidt for god til at lade værre ;)??!! så go shop shop shop!

9536 = 50%
1304 = 50 kr.


I kunne også have fundet koden ved min facebook side, så husk at tjek den løbende hvor jeg vil opdatere koder, og i er også velkommen til at dele jeres ;) og btw. hvem der bare havde tøjklædet på billede 2... og evt bruge den til nederdel tørklæde, og meget andet! nam nam! noget der ved om man kan få så tykt garn et sted?? ;)



Translation:
you know that kind of thinking; when you find something on sale, and you think "wow i save money" when in reality you just spend them ;)? i had that feeling today! and i like to keep feeling that i saved money haha! i found some discount codes, so i bought the sweater at the bottom at under half price, and the quality is really great! can't wait to get it and feel comfy! I'm so getting ready for winter! haha!

5 comments:

  1. Lækkert! Hvor lang tid virker koderne:)?

    ReplyDelete
  2. som der står, indtil den anden, ved den første. og den anden ved jeg ikke... så lige efter lønnings dag! god undskyldning ;)

    ReplyDelete
  3. Fin strik du har købt dig!! Jeg ville nok også bruge de koder, hvis jeg havde haft penge på kontoen, haha :-)

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete
  4. Jeg er heller ikke stor fan af leveringstiden fra H&M, men jeg har lige modtaget en pakke, jeg bestilte i fredags, så måske er du også heldig? :-)

    ReplyDelete
  5. Fantastisk strik!

    Kig evt. forbi min blog, holder give away når jeg når 70 læsere.

    http://meandmyfellaz.blogspot.com/

    ReplyDelete